Höst/Vinter.

Provet är skrivet och det kändes väl sådär, tycker det var ganska svårt o en fråga som jag absolut inte hitta när jag plugga, ja den kom såklart! Men jag skrev mkt på det mesta så hoppas verkligen på ett G iallafall. Nu är det gjort och det känns ganska skönt.

Nu är det bara o sätta igång med plugg till nästa prov som känns hur stort som helst, ser verkligen inte fram emot o göra det men jag ska ta god tid på mig o plugga till det så det verkligen sitter, så jag kan göra provet utan att tveka på mig själv..

I helgen drar vi iväg på kryssning med min familj, mormor o kusiner, ska bli mycket mysigt, det är mormors julklapp sen förra året, ja bättre sent än aldrig va? Vi åker en daxkryssning till, ja nu kommer jag inte ihåg det men väl där ska vi iallafall bo på hotell, äta gott och umgås och ha en riktig mysig helg. Det ser jag verkligen fram emot, det har vart planerat ett tag nu så nu blir det kul att det äntligen blir av.

Ser även fram emot pappas 60 årsfirande i Sthlm, då vi alla blir bjudna på hotell och middag på kvällen, vi sover över en natt på Zinkens på söder, jättefint o mysigt hotell. Det ser jag ännu mera fram emot, det ska bli riktigt kul och trevligt! O nu ska det bara kluras på vad vi ska köpa för present till pappa, det lutar mycket åt en upplevelse, dom boxarna är så smarta och är nog väldigt uppskattande. Får se vart vi hamnar!!

Sen har vi lite smådatum att se fram emot :) Det största vi ser fram emot är såklart vårt mirakel men eftersom vi inte vet hur länge hon tänkte stanna där inne så är det svårt o veta vilket datum man ska längta till.
Men vi hoppas att hon inte tänker stanna på övertid, utan kommer i december då vi väntar henne!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback