En hemsk dag.

En jobbig o ganska tung dag, det har hänt för mkt, hänt för mkt för att kroppen och tankarna ska hänga med i svängarna, efter läkarbesök och telesamtal och en evighetsväntan så är kroppen äntligen på banan igen, får se hur länge det håller i sig, en dag som denna önskar man att man hade legat kvar i sängen..
Vet inte hur många tårar som har lämnat mina ögon och trillat ner för kinderna idag, eller hur många extraslag mitt hjärta har slagit som oro.. Men nu ska jag lägga denna dag bakom mig när jag somnar!
Vakna som en ny, friskare människa imorn! En tung och jobbig dag men nu är allt löst..
Tankar och funderingar kan verkligen sänka mig totalt och det har det gjort idag, idag har det bevisat att dom kan dra mig ner till botten för att sedan sakta men säkert få tillbaka mig, ett trix som kroppen som tur är, sällan kör med.

Nog om det, dom timmarna är borta nu, dom finns inte..

Jag slår bort alla dumma och elaka tankar och tänker på att helgen kommer bli en kanonhelg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback