Check.

Vi har nu beställt vagn och tillbehör och även babyskydd till bilen :)
Det var kampanj så lika bra o slå till nu!

Vi fick vagn, sittdel och liggdel för 2900;- det kallar vi kap för sprillans nytt. Det värsta var att det fanns typ 10000 färger på vagnen o jag vill ha minst 6 olika, till slut kunde vi bestämma oss för en och jag är nöjd. Det kommer bli kanon, nu vill jag bara ha hem den så jag kan känna o klämma lite på den, spännande.
Och babyskydd med bas för 1900;- även det nytt, härligt med lite rea :)

Det är vissa saker till den som fattas som ska köpas till men vi tar lite itaget så blir det toppen!
Beställde även med fotsäck till sittdelen, insektsnät och denna underbara tummen barnvagnshänge, älskar tummen, så jag hoppas det finns sängkläder till sängen med tummen på.





Vi är nöjda, än så länge! Väntar med spänning över o få hem allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback