89..

Som vi,
Väntar
Längtar
Drömmer
Tänker
Funderar
På Dig vårt lilla kärleksbarn!

Längtan är ENORM. Mindre än 3 månader kvar o det känns som dom längsta i mitt liv, vill träffa dig nu.
Vårt lilla busfrö som får hela magen att gunga, som får kissblåsan ur balans och som gör mig sömnlös.
Men det är så värt det o jag älskar när du gör dig hörd med buffar o bök o även lite knäppningar från leder mm.
Det är spännande och följa utveckligen, inte lika spännande med bristningar som uppstår på magen, anfåddheten och kvävningen när man ska försöka ligga på rygg.
Men allt är så mycket värt det!!

Åh va vi längtar, längtar sönder oss.. Snälla december, va här nu, vi kan hoppaa oktober o november, vem behöver dom månaderna? Känns mest retsamt att dom ska komma emellan o krångla.
Okej den 8e oktober får vara för då fyller ju jag år ;) Men dom andra dagarna, månaderna kan vi hoppa i år.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback