100..

Dagar kvar till vårt lilla mirakel är beräknat.
Ett kärleksbarn.
En individ.
En skrutt.
Vårat barn!

Jag tänker mycket på dig, vem du är, hur du kommer vara, hur du kommer se ut, vem du kommer likna mest, vilka egenskaper du kommer få!
Jag tänker mycket på att du kommer vara så högt älskad av alla när du väl bestämmer dig för att titta ut, du är redan älskad men kärleken när du kommer till oss kommer vara så mycket större, så mäktig.
Det är många som väntar på dig, speciellt jag o din pappa, längtan gör ont.
Vi har tittat in hos dig några ggr, även om det inte alltid har varit så populärt, du har det bra, du skruttar runt där inne och har dom mest speciella ställningar jag sett, haha det kan inte vara jätteskönt.

Det är stort, nått av det största i mitt liv, 2 kommer bli 3, vi ska bli en familj, bara ordet familj är mäktigt.
Jag ska gå från min familj till en ny, jag kommer ha två underbara familjer. Jag kommer få en familj med min man som jag älskar mest av allt, vi kommer få en bebis som vi älskar mer än nått annat.

Det är sån häftig upplevelse så det går inte att beskriva det i ord egentligen. Det finns inga ord som beskriver hur mycket vi längtar, hur mycket vi älskar och hur mycket vi väntar..

Nu, idag är det "bara" 100 dagar kvar och på nått sätt känns det inte långt alls, nu kan vi börja räkna ner och det är 2 siffrigt, det känns nära men så långt bort. Men idag ska jag börja räkna på riktigt. Idag är en speciell dag och det är du som är speciell..

Ett kärleksbarn, ett barn som är gjort på ren äkta kärlek mellan två människor.
Två människor som älskar varandra högt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback