Vintermys.

Nu känner jag mig utvilad för en stund, filmen somnade jag såklart ifrån, hej, vad trodde jag liksom?

Sitter o kikar runt på lite vintermys på HMs hemsida! Har hittat en hel del grejjer jag vill klicka hem, vinterjackan från förra året går ju inte o stänga så tänker mig nån varm poncho under jackan som når runt hela bullen och värmer oss när kylan slår till! För det lär den väl göra iår med, hua.
Men finns ju så mkt fint som gärna vill komma hem hit o bo i min garderob, vi får väl se vad det blir.
Nånting måste jag ha!



Nånting i stil med dessa :) Varma o sköna.


Kommentarer
Bredemary

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-03-17 @ 10:08:58 | http://bredemary.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback