Underbara höstväder.

En fin dag.

Fint och härligt väder, en fin dag med fina Anna!
Det var verkligen inte igår och jag har verkligen saknat att umgåtts med denna underbara människa!! Vi käka gott på Wickmans, vi skratta och vi prata om allt mellan himmel o jord, en underbar eftermiddag och jag hade verkligen supertrevligt och kul.

Igår var det myskväll med Emma, vi åt gott o vart övermätta men lite gottis fick vi i oss ändå, kika film o bara va, skratta och prata om allt, det är så skönt att umgås med dig vännen, man kan verkligen vara sig själv, man behöver inte tänka på vad man säger o gör så mkt utan man bara umgås och har supermysigt o jag älskar det!!

Annars har det pluggats och det är mkt som ska tas in och kommas ihåg, har prov på tisdag och hoppas verkligen att jag kommer klara det!! Måste klara det men med alla fina stöttande ord från mina fina vänner så kommer det gå bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback