Inlägg 900...

Det tar sig som mordbrännaren sa!

Idag har jag storpluggat, veckans inlämningsuppgift är färdig och det känns skönt, nu ska jag ägna resterande vecka åt plugga till mitt nästa prov som är medicinsk grundkurs, den känns stor, lärorik, svår men spännande så jag hoppas jag klarar ett till MVG! :) Vill ju inte bryta den trenden.

Har även fått lite kursböcker sålda, det känns skönt att få tillbaka pengarna för dom och det behövs verkligen just nu kan jag säga, måste börja spara alla extra pengar till december, alla pengar som blir "över" sätts undan..

Annars i veckan har vi inte nå direkta planer förutom på fredag då jag fyller år!!!
Det ska såklart firas, vi tänkte middag, bio och lite annat mys, det kommer bli en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback