Fina fredag.

En ny höstdag. En fin höstdag.

Natten har varit jobbig, först branden i bilen sen när den var släkt o klar, ja då börjar ett billarm gå, så från 01 till ca 03 så stod den o tjöt konstant, sådär lagom kul natt!

Får vara glad att dagen bjuder på fint väder så man blir pigg och glad, en promenad står på schemat och handling till kvällen, myskväll ikväll, imorn drar vi antingen till Thuns eller Tuna park för lite shopping, inget bestämmt än dock och på söndag får vi mysbesök över på middag! Ska bli riktigt trevligt. Det ser vi fram emot.

Igår var även sista föräldrarkursen, ganska segt igår, intressant men segt, sen var jag trött o hade ont i hela kroppen så det var svårt att sitta still o ta in all info som öste över oss. Men tiden gick och sen var dom 3 veckorna borta liksom, nu var kurserna slut!
Dom har varit bra o lärorika så ångrar absolut inte att vi gick på dom. Mkt bra info om framtiden.
Efter det vart det en sväng till mina underbara föräldrar, åt mat o hade en trevlig kväll, vart lite fix med försäkringskassanspapper också, såntär som jag inte förstår mig på, tur att man har världens bästa pappa som hjälper till.

Annars ska jag njuta av solen idag och att hösten är ganska så fin sånahär dagar.
Glöm inte att ställa om kl på lördag natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback