En ny vecka!

Hej alla fina.
Här sitter jag trött som en gås! Föstår inte vart energin tar vägen, sover o sover men ändå trött, jäkla hormoner.
En underbart fin höstdag så det får bli en promenad snart tror jag.

Helgen har varit kanon, var ut och fika med mormor i fredags, vi hade riktigt trevligt och åt massor med gott
Senare på kvällen kom världens bästa föräldrar över och vi käka mat och annats gott, mysgos hela kvällen
Fick massor med blommor, underbart fina rosor av älsk o även en bukett rosor av mormor, vi la oss väldigt mätta den kvällen, shit det va nästan lite jobbigt, haha men en dunderbra dag/kväll..

Lördag infan sig o vi drog till Uppsala en sväng för lite ärenden och kom hem med det vi skulle ha, visar en annan gång men är toppen nöjd ! Sen till mamma o pappa, göra tårta (som inte vart så överdrivet god kanske) duka och fixa massa mys inför kvällens kräftskiva! MUMS.

Fick lite grejjer också :)
Ljus och ljusfat, en jättefin chips skål, älskar det märket o vill nu ha resterande skålar i samma serie.
Puma parfym
Presentkort på IKEA, woho ;D så nu ska det shoppas.

En underbart trevlig och rolig lördag, mycket skratt och gos. Mätta magar och bra sällskap.

Igår vart det då en tripp till Ikea, fick med oss hem massor med grejjer som vi skulle ha o inte ha, dom hade tom börjat med julgrejjer, känns tidigt men jag köpte på mig massor med julsaker och massor med ljus, det behövs nu i mörkare tider, gosigt! Köpte även lite hyllor, förvaring och annat smått o gott!

Så vi kan summera denna helg till en av dom mysigaste på länge. Underbart!

Idag är en ny vecka och det innebär plugg, en nu kurs har startat, ska även hinna med att plugga till ett prov jag har nästa vecka men det ska nog gå bra!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback