871008-23år idag!

En kalasdag heela dagen!! :)

Vart väckt imorse av en stressad sambo som hade försovit sig ganska så rejält så frukosten på sängen vart jag lovad till imorn, haha sötskrutt! Så vi får väl hoppas den kommer imorn då istället..

Mormor ringde o ville bjuda på fika, såklart jag tacka ja, så det vart en stund på Drott med massor av godsaker, jag är nu proppmätt, min underbara mormor! Vi hade en riktig mysstund tsm med prat och skratt.

Ikväll kommer mina föräldrar över och då ska vi ha lite räkfrossa, vi tänkte först ut o äta och sen bio men eftersom jag är helt slut på kvällarna så kör vi hemma mys och går ut bara vi två nästa vecka!

Så det har varit mys hela dagen och det kommer fortsätta ikväll.
Imorn blir det firande av födelsedagen hemma hos mamma o pappa och då blir det även kräftskiva! GOTT.
Hoppas jag får det jag önskar mest av allt.

Nu ska det städas och göras fint tills dom kommer.

Tack för alla fina gratulationer under dagen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback