61..

Var ju på första föräldrarkursen i torsdags och det var spännande, lärorikt och intressant!
Ser fram emot på torsdag då vi ska dit igen och få mera info, mkt o ta in, mkt jag inte hade en aning om och lite som man viste innan! Vi är en liten grupp på ca 5 par och det känns skönt att vi är få, man kan prata och lära känna på ett annat sätt, jag gillar't!
Och barnmorskorna som håller i det hela är underbara, trevliga, roliga och snälla!!
Så på torsdag är det dags igen, det ska bli kul!!

På lördag är det grabbdag i Örsa, pappa har fixat nånting som bara innebär killar! Kasta ut oss bara, gör det.
Haha, han är så lurig o avslöjar ingenting så det ska bli kul o höra vad dom ska göra, dom blir ett gäng på ca 5,6 st tror jag, lite spännande och medans dom har det så ska jag o mamma, mormor ha tjejkväll hemma i Enköping, vi ska laga god mat, köpa hem gottis och kanske hyra en film och vi ska även hemmapysska lite, måste sy om lite gardiner mm! Jag ser fram emot lördagen och längtar till den, det ska bli dundermysigt.

Ikväll blir det kanske bowling, hua, det känns inte som jag kommer orka det men det kan ju bli kul :)
Får se vart kvällen slutar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback