54..

Jag vet inte vart jag ska lägga alla tankar, det vore skönt att kunna stoppa ner dom i en ask o sen lägga undan den eller kanske tom slänga bort den men när det alternativet inte finns så får jag väl göra det bästa av situationen, det är så många tankar som ska sorteras och klaras upp, vissa har inga svar medans andra försvinner ganska lätt.

Det är så mkt av allt just nu, tankar, oro, rädsla, funderingar om framtiden. Allt kommer ikapp och jag vet inte vad jag ska göra, det blir kaos i skallen och kroppen strätar emot, den vill inte som jag vill, den är trött och dåsig och det gör att jag känner mig hängig och omotiverad för allting som ska göras.
Vardagen blir kämpig fast jag inte har så mkt som ska göras, det blir en kamp när kroppens energi är tömd och tankarna inte alls vill som jag.

..

Allt snurrar omkring och jag kan inte stoppa det, jag hinner inte ikapp, jag kan inte säga ifrån..
Vi samarbetar inte så värst bra nu förtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback