Julen närmar sig..

Gaaah.
Kan inte sova, är inte ens det minsta trött, jag hatar detta..

Idag var vi iväg till Härkeberga på julmarknad, inte så jättestor men mysig, tråkigt väder bara, det regna o va kallt. Men vi gick runt o titta lite och fick tag på en ljuslykta o en adventsljusstake, mkt nöjd med dagens köp :)
Sen drog vi med päronen hem och fikade och hade lite myspys.
Alltid lika mysigt med julpyssel och julstämning, fast den inte var så stor, skönt det med tanke på dagens väder..

Nästa helg till 1a advent kommer nog julgardiner och alla fönsterstjärnor sättas upp, det är även julmarknad i stan då, vi tänkte väl besöka den om orken finns.
Sen tänkte jag julpyssla lite julkort och lite annat julpyssel, alltid lika kul och mysigt tkr jag, så nu vill jag ha julstämning hemma, nu vill jag räkna ner till julafton och känna att den är på väg, tänker också slå in alla klappar.
Lika bra o göra allt när man orkar, kan och vill.

En toppenbra och mysig dag.


Dom gör sig en aning bättre i verkligheten men jag gillar dom skarpt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback