Årets önskelista..

Ju äldre man blir ju svårare tkr jag det är att önska sig saker, det blir även svårare att ge bort klappar..
Det jag önskar mig i år är sköna snygga basplagg från HM, har hittat mina favoriter redan och det röda Nintendot, pengar och p-kort funkar alltid, kanske tråkigt att ge bort men kul att få!

Undrar just vad årets julklapp blir!! Vad tror du?
Många "experter" tror på Iphone eller en läsplatta. Vi får väl se om det stämmer..


Mina HM favoriter just nu..



Sen fanns det även en jättemysig pyjamas som jag vill ha, en grå dress och söta strumpor..
Det jag önskar mest är en trevlig och mysig dag med nära och kära såklart, klappar spelar inte så stor roll, bara jag får vara med dom jag älskar allra mest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback