22..

Det här är min blogg, jag skriver och klagar på vad jag vill !!
Acceptera det eller läs den inte :)

Så idag ska det klagas lite först.
Har ont i hela kroppen och har knappt kunnat sova inatt heller, vändigt och vridigt på mig, ömande höfter och ont i benen! Men sen runt 4,5 tiden så slockna jag fram till halv 12! Skönt det iallafall men nu är jag lika trött igen.
Det är tungt överallt och får ingen avlastning hur jag än ligger eller sitter, trycker alltid på nånstans..

Men vi ser fram emot en kanonmysig kväll som kan få mig på bättre tankar .
Ska över till Kim & Lena o äta mat och bara umgås, ha lika trevligt som vi alltid brukar ha. Ska bli jättemys!

Igår var mamma o pappa över på middag och även hjälpte oss med lite julsaker, så nu har julen flyttat in på Örtagatan, så himla mysigt!! Stjärnor som lyser upp våra rum och fina gardiner som sätter stämning i vårt hus.
Underbara jul! O imorn är det 1a advent, då blir det förhoppningsvis julmarknad om kroppen orkar.

Sen lagom till 1a advent så kom ju även vintern, det är så härligt ute just nu, riktig vinter!!
Jag är glad. Blir mest less på vintern när det är slask o ska regna bort.. Nu känns det på riktigt.
Hoppas det ser ut såhär på julafton, då får vi en äkta jul, som den ska vara :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback