Mysdag med mormor

Idag vart det en sväng till Kista gallerian med mormor :)
Mysdag tillsammans, tog det lugnt, fika, åt gott och shoppa lite, fick med mig en tunika, nagellack och ny parfym, som jag har väntat på att få köpa en ny, får lite panik när jag bara har "slö" parfymer hemma, sånadär man använder på jobbet o när man bara inte ska göra nånting, ja ni fattar.

Tanken var att hitta nått tills på lördag, då blir det kubbkväll i Örsundsbro, då ska det krossas!!
O man vill ju vara snygg o klä upp sig lite när man ska göra nått nu förtiden, är ju bara hemma i pöskläder och toffsigt hår nu när plugget dratt igång på allvar men jäklar var man får klä upp sig när man ska ut, haha!


Denna skönhet fick åka med hem, mkt snyggare i verkligheten och härligt sommarskön.

På lördag är det alltså dax för den årliga kubbkvällen som mina föräldrar alltid brukar ha, jäkligt kul har vi, äter gott, umgås med trevligt folk, spelar kubb och skrattas oss igenom hela kvällen, ser fram emot det mest.

Har även köpt hem alla kursböcker som behövs, 1800:- dyrt som fan men det säljer jag vidare sen, får man väl tillbaka en viss slant iallafall, så nu kan jag sätta igång o plugga på riktigt, det känns toppen och nästa kurs är Etik och Livsfrågor. Kan bli spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback