En bra helg.

I helgen hände nått riktigt bra!
Jag ska jobba 11-15, gör mig iordning och hoppar på cykeln o cyklar iväg till jobbet, när jag cyklar eller går dit så har jag aldrig med mig värdesaker såsom telefon, fråga mig inte varför, det har bara blivit så, och på korta pass där man inte har rast så använder man ju inte telen iallafall, men jag cyklar iväg, halvseg och skittrött, blir pigg när jag cyklar och andas in den härliga sommarluften, kommer till jobbet, kilar in och möts av frågan;
vill du vara ledig idag?

Hade jag haft telen med mig så hade jag hunnit svara INNAN jag hoppa på cykeln, haha ja herregud.
Och självklart så tackade jag ja o cykla hem igen :) Tur att det inte regna eller så, då fick jag lite småpanik, eftersom jag varken hade tele eller nycklar så fick jag cykla hem som en tok för att Fredrik inte skulle hinna ut och precis när jag kommer hem så är han reda att åka o handla, ibland har man verkligen tur!!
Eller så får jag helt enkelt börja ha tele med mig haha. Hur som helst, det va skitskönt o få lite ledig tid
Så vi handla, åt mat och åkte ut till Härjarö och käka glass o strosa runt lite i solen, underbart mysigt!
Denna helg har varit kanonmysig, perfekt och underbar, igår var väl vädret inte bästa men då fick vi skäl till att stanna inne, gosa i sängen hela dagen men god mat och massor med bra filmer :)


Ungefär såhär glad var jag när jag cykla hem i lördags
Minus hjälm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback