Dåligt.

Klickar in på HMs hemsida, gör mig redo att klicka hem en klänning som jag har tittat på länge, suktat efter, tänkt på dag som natt, det kliar i fingrarna, händerna svettas och äntligen poppar min klänning upp där på skärmen.
Klickar på lägg till och den hamnar i kundvagnen.. Lyckan är total
Går vidare och ska betala och vad ser jag? Brsvikelsen kommer lika fort som lyckan när jag klicka hem den!

Den kommer att levereras i början av juli, juli? Vad är det för jävla sett? Jag shoppar ju på deras hemsida för det är enklare, smidigare, bekvämare och bättre o för att alla saker inte finns på HM här hemma men då ska ju fan grejjerna finnas hemma, såntdär gör mig så jäkla irriterad och arg!
Finns inte kläderna för direkt leverans, ha dom inte på sidan då!!!!

Så nu får jag längta till juli, suck, jag som ville ha klänningen när vi drar på vår semester, kanske tom på midsommar, jaja, jag får väl köpa den nåndag ute annars, blir bara så irriterad.


Får hem den i juli...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback