Sommardrömmar

Mätt som en plätt, precis käkat tacos, gud så gott men man äter alltid för mycket när man käkar det, det är som buffé mat, på nått sätt så tror man att man får i sig mer för man får plocka själv, galet.
Nu kan jag rulla fram o hade nog gjort det om inte saker o ting hindra mig ifrån det, haha!

Malin ringde o vill att jag ska börja 05 imorn, det kommer nog inte gå så bra o komma upp, med tanke på att jag absolut inte är en morgonmänniska! Klart jag ställer upp o börjar tidigare o när passet är över kommer det nog va ganska så skönt, fått ihop några extra timmar o det tackar jag inte nej till. Kommer nog gå bra dedär.

Annars så har jag gått o blivit kär i dom här drömmarna från Nelly
O jag som (just nu) har kommit in i en period där jag har fastnat jättemycket för korall och puder rosa färger
Älskar't




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback