Sjukstuga

Här sitter jag o känner mig hängig, febrig, skallen gör ont och halsen känns svullen, det känns toppen!
Det är så rart o vara förkyld, älsk är hemma o är sjuk så nu har han väl smittat mig, det suger, mår fortfarande illa som jag gjort i typ 3 dagar...

Börja 05 imorse o trodde det vart ett skämt när kl pep, drömmde nog, tyvärr inte men det gick väldigt bra o komma upp, timmarna går alltid så fort när man jobbar frukost och sen var tiden inne för o gå hem, galet fort
Helt slut, alltså trött så däcka i soffan direkt när jag kom hem o har typ sovit sen fyra, till o från o det resulterar ju i att jag är pigg nu, eller ja, hängig men inte trött men antagligen kommer jag däcka ändå pga förkylningen som bryter ner kroppen

Japp då vart det ett hela inlägg om min förkylning. Lite får man tycka synd om sig själv!
Nu hoppas jag bara att det försvinner under natten, jag orkar inte må dåligt o bli sjuk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback