Min vän Henry

Måste bara tipsa om en jättebra bok.
Handlar om en pojke som har autism och hur föräldrarna kämpar på för att få en diagnos och få ett så normalt liv som möjligt för lilla Dale. Den är verkligen jättebra o jag kan inte sluta läsa den, den är sorlig, lessam, jobbigt och bra, ibland blir jag så glad för hur det går, rörd och berörd, en väldigt bra bok och den är även verklighetsbaserad så det gör boken 10 ggr bättre, föräldrarna kämpar på som sjutton, detta är en bok om kärlek, ångest, rädsla, uppgivenhet men även en bok om hur mycket man är redo att kämpa för sitt barn, utan tvekan så skulle jag också göra det, självklart!

Till slut ändras hela livet, när Dale får en egen hund som han döper till Henry, efter en helikopter från Thomas o vännerna mer ska jag inte berätta men jag gillar boken så grymt mycket o tipsar verkligen om den, spring o köp/låna NU

LÄS DEN!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback