Kaos

Jag är trött, det känns som kroppen går på sparlåga för tillfället o jag förstår inte varför, det känns så bra allting men kroppen hänger inte med i svängarna, jag känner mig extremt trött hela tiden, spelar ingen roll hur mycket jag sover, om jag sover, jag känner mig ständigt trött och lite små irriterad på allt.

Varför?

Det vet jag inte.

Det känns som det har hänt på tok för mkt på för kort tid, först händer inget sen kommer allt
Året började inte alls som vi trodde, det sket sig så jäkla rejält, så mycket som det kan, sakta men säkert börjar vi bygga upp livet igen, det är inte lätt men det funkar, vi kryper fram känns det som o jag antar att det bara är att gilla läget! Svårt att acceptera men tyvärr.

Det finns så mycket att fundera över, så många frågor, till slut orkar kroppen inte med men jag antar att det bara är att flyta med, så mkt annat kan jag inte göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback