En sommardag

Älsklingens första semstervecka. Gos säger jag!!

Vi har hunnit med att pilla bil, så nu är den redo för en långresa, har nog aldrig varit såhär fin..
Grillat med päronen, gosmys.
Ätit mysmiddag med Emma, en riktigt trevlig kväll som vi gör allt för sällan och som måste göras om.
Det är väldigt mkt sommar nu och jag har bränt mina axlar, det ska ju inte till så mkt för det iofs.

Imorgon är det midsommar som ska firas ganska lugnt, det blir middag ute med närmast "sörjande" det kommer bli rikgit mysigt, sen ska vi äta jordgubbar o spela kubb, kommer bli en bra kväll om vädret är med oss.
Sen är det endast 2 dagar kvar o jag längtar som 17. Det kommer bli så jäkla kul, bästa o packa i tid.


Idag blir det en sväng till Kista, jag vill ha en klänning till imorn o jag hoppas jag hittar en snygging nånstans.
Sen ska vi handla och sen dra på på bio - Beck, hoppas den är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback