Vart tog solen vägen?

Hittar ingen blogginsperation i värmen.. Sen finnt det så mycket annat o göra när solen tittar fram.
Vi får ta vara på solens timmar och värmen, vet ju inte hur länge det varar.

Igår spela vi minigolf, o tänka sig, det gick verkligen tokbra och jag vann! Härligt. Kung på banorna!
Brände även axlarna rejält, inte så att det svider jättemkt men det gör lite ont, vi käka lite mat och sen drog vi o bada, eller ja, doppa mest benen, väl på stranden försvann badsuget, varför då?

Vi firade 3 underbara mysigt år tsm i torsdags, vi mös hela dan, utan telefoner och datorer, bara en mysig dag tsm, vi åt glass, hämta ut lite filmer, jag fick fina blommor, myste i solen och hade en underbar kväll men 3 rätters middag!! Gott och supermätta, vi rulla till sängen när vi skulle lägga oss, haha. 3 underbara år.
Jag älskar Fredrik bara mer o mer för varje dag

Detta är Fredriks sista semestervecka, surt när alla andra typ tar semester nu, det är ångest hemma kan jag säga, lite sura miner och en man som absolut inte alls är sugen på jobb, jag förstår honom, 4 veckor, vart17 tog dom vägen?? 4 underbara veckor har vi haft tsm, vi har aldrig haft semester ihop såhär, inte såhär länge.
Vi har gjort mkt under dessa veckor, mkt mysigt upplevelser, resor, dagsutflykter och mkt annat gos, åh det kommer bli så tomt när han börjar jobba igen, jag vill inte "/ suck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback