Ullared

Hemma!!

Oj vilka dagar vi har haft :) I måndags kom vi iväg runt 7 tiden, förväntansfulla, glada och trötta.
Vi stanna lite här o där, picknick och kisspauser, Gränna och skaffa grisar för ett helt år, så gott.
Åt mat och vart mätta, vart osäkra på vägen men kom till slut fram, 7 timmar o 51 mil senare var vi på plats.
Checka in på campingen och leta reda på huset vi skulle bo, det visade sig att rummet vi hyrde låg ca 1 min från entrén, galet perfekt.
Vi boa in oss och sen in o kolla läget på Gekås/Ullared. Vi såg både Morgon och Boris ;) Haha!

Plocka på oss allt o lite till, vissa saker var överbilliga och vissa saker var som hemma!
Pengarna rulla och jag är mer än nöjd över alla inköp!
Kläder, skor, heminredning (i massor) köksprylar, duschgrejjer, böcker, filmer och full bil hem.
Fanns ju hur mkt som helst som jag gärna hade vela köpt med hem, men kanske får dra en gräns.
Det som fick följa med är jag nöjd över

Vi bodde fint, vi åt bra, vi shoppade mkt, vi spenderade pengar, vi lyxa oss, vi njöt och vi levde 2 underbara dagar tsm.

Senare kommer lite bilder, jag lovar :)
Och vi har redan bestämmt att vi åker tillbaka nästa år!

Underbart har vi haft det .
Älskar dig Fredrik, min underbara .

Nästa vecka blir det Sthlm o annats gos


Kommentarer
Tobbe

Bäästa Morgan! :)

2010-07-02 @ 11:43:18 | http://snowpeechairten.bloggplatsen.se/
maria

haha o boris ;)

2010-07-02 @ 13:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback