Mirakel finns.

Bebislycka.
Idag blir det liksom officiellt, vecka 17 och mår väl sådär, illamåendet hänger kvar till o från, har mått pyton sen vecka 7, bott med skallen i toastolen men det värsta är över.
Ömma tuttar som gör mig galen, och lite små fladder innefrån magen.

Idag fick vi se vårt mirakel. 80% att det blir en flicka, en Cornelia eller Ebba, chock då om det kommer ut en med snopp haha, det vore nått det! Men han är lika välkommen han.

Idag var vi på RUL i Uppsala o som hon hade sig där inne i magen buffa och tumla runt, men ville absolut inte visa sig för mamma o pappa, neej då!
Men BM fick iaf se allt hon ville o allt såg så bra ut, skönt det! Nu ska jag njuta, slappna av, ta det lungt :)
Så i december får vi världens bästa julklapp.

Du är så välkommen vårt lilla kärleksbarn.


Omöjliga skrutt o visa sig.. :)


Kommentarer
Helen

Å jag e alldeles rörd! Här ska shoppas rosa grejjer!!!=D

2010-07-09 @ 18:28:25 | http://frokenrick.blogg.se/
maria

hihi jag vart tårögd inne på ul haha ;D men det va sån sjukt häftig upplevelse, envisa rackare o va omöjlig o visa sig i profil bara haha men jag är nöjd över att allt såg fint o bra ut!! haha jaaa massor!! så kommer det ut en kille ;p haha det vore nått!! nej nu ska shoppas rosa upp till öronen ;D

2010-07-09 @ 18:36:23
Emma

Åh Maria <3 Grattis som fan!! :D <3 Vi måste skärpa oss och ses, saknar dig varje dag ju! :( Grattis grattis grattis!

2010-07-10 @ 00:43:30
Maria

tack tack tack :D hihi. jaaa verkligen åh jag saknar dig, massor <3 skärpning nu!!! <3 <3

2010-07-10 @ 09:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback