Fina dagar ihop

Igår var det en riktigt bra fredag.
Jag drog till Västerås en stund på dan, hitta en snygg ring som fick följa med hem, sen hämtade jag ut mitt HM paket, kul att det kom fortare än vad det stod, en bra liten överraskning, det var alla koftor och äntligen kom den lila klänningen som jag skulle ha haft på midsommarafton, men bättre sent än aldrig va? Skitsnygg.

Till kvällen hade älsk bokat bord på Stattshörnan, mycket mycket mysigt, vi åt jäkligt gott, mums, synd att det var så lite bara men gott som 17, vi köpte nya Wallander och hade en mysig filmkväll, innan det åkte vi till Sthlm o åt glass :) Vi hade inte så mkt annat för oss, det va väldigt mysigt.
En toppenfredag. Älskar dig Fredrik.

Idag ska vi storhandla och det gör vi i Uppsala- City Gross sen kanske vi tar en vända på Gränby, hoppas jag kan övertala mannen på det! Men det ska nog inte bli så svårt!

Bra dagar med honom jag älskar mest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback