En bra vecka.

Nu får det vara nog av denna värme.
Det går ju inte o göra nånting utan att svetten ska rinna, man blir ju tom svettig i duschen!!
Ujja, menmen bit ihop o se glad ut.

Idag ska älsk klippa sig, jag ska göra några ärenden på stan och sen hoppas jag att vi kommer iväg till Uppsala men det är nog ett önsketänkande, men med lite tjat så. Får se vad vi orkar prestera i denna värme.

På torsdag firar vi hela 3 underbara år tillsammans och vad vi har hunnit med under 3 år, galet mycket.
Fler år blir det, flera underbara mysiga år. Vi ska ut och käka och ha världens mysgoskväll. Ser jag fram emot.

Annars är det Fredriks sista vecka och jag är lika lessen som han, vill inte att han ska gå tillbaka till jobbet heller, vi har ju haft 4 underbara veckor tsm, semseter, lata dagar och bara tid för oss. Åh, neeej jag vill inte.
Dumma tid och gå så fort, 4 veckor har bara runnit iväg, vartdå? Men vi har ju gjort allt vi hade planerat också så jag är nöjd men det kommer bli tomt och tråkigt här hemma nu..

Är även klar idag med veckans plugg, skööööönt! Så nu kan jag njuta resten av veckan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback