Rea

Var ute på lite slutspurtsrea här om dagen, fick med mig lite smått o gått .
Saker som behövs o saker som är snygga .



Kunde inte bestämma mig om klänningen va snygg men på satt den bättre så den fick följa med hem, den o höga klackar, kommer bli snyggt !
En söt o smidig väska, den kommer sitta bra i sommar .
Lite trosor och smycken fick också åka med hem, jag är nöjd .
Även lite skoställ så jag får ordning inne i garderoben, slippa ha skorna på golvet, smidigt, ångrar att jag inte köpte 2 till, har ju en hel del skor jag vill få upp, kanske lite väl många, nej förresten, skor kan man aldrig få för många av , återbesök på Ikea snart.
Hitta massor jag ville köpa med hem men nej, plånboken sätter stopp o ja kan ju inte köpa allt jag tittar på, fast det skulle va kul .
Jag är nöjd med det jag fick med mig hem o allt som allt gick det på under 300 :- det kallar jag rea .


Kommentarer
S som i MES ;)

Faan va snygg väska , vill oxå ha en sån :O

2010-02-01 @ 15:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback