Mysdag

Idag har det vart en bra dag, kanske vänder lyckan så småningom för oss.
Som det stod i mitt horoskop, att 2010 skulle bjuda på mycket gott, eller nått i den stilen. Jag tror på det !

Vi har precis kommit hem från päronen, middag o massa gottis, fysjutton vad jag är mätt, det är man alltid när man kommer hem därifrån, tur det , så mys att komma "hem" ibland, älskar mina underbara föräldrar .
Ibland kan jag sakna att bo hemma, allt var så enkelt och lugnt . Fast jag stormtrivs med älsk här i Enköping ..
Men ibland så..

Ikväll blir det en lugn kväll, Köping och Falk under duntäcket i sängen, jag kommer somna, grymt trött
Trött av o inte göra ett dugg, kanske just därför ? Men ibland behövs dessa dagar, där man bara slöar o inte gör ett skit, jag älskar att göra saker jämt, ha nått för mig, så när lugna dagar kommer blir jag lätt rastlös, jag antar att det är nått jag får träna på o det går bättre o bättre för varje gång , fast nu uppskattar jag dessa lugna dagar massor, (fast behövs nog liite mera träning) speciellt nu när man jobbar, då är det krav på dessa dagar, man måste ha dom för o orka .
Ladda upp sig och tagga till nästa pass .
Idag älskar jag mina slö dagar

Nej, nu ska jag inta sängen o vänta på Köping


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback