Du kom tillbaka .

Jag skiter i det här nu, jag lägger ner.
Jag orkar inte igen, inte en gång till, jag har inga tårar kvar, jag har ingenting . Ingen ork, ingen kraft .

Jag vill inte, livet blir bara sämre, jag som trodde på detta år, jag som hade sett fram emot detta år .
Det skulle bli ett år där allt vände, där allt klaffa och hängde med men sen brast allt, världen stanna och mitt liv rasa, igen, jag som sakta sakta har byggt upp det, så slår det till igen, kanske inte lika hårt denna gång men jag fick en liten knuff en knuff som gjorde allt så mkt värre mot mig, en knuff som vart avgörande för framtiden .

Jag som trodde att jag hade grina ut alla tårar i förra ronden men tydligen så består kroppen bara av vatten just nu, kan inte sova, kan inte äta, kan ingenting, bara tänka . Orkar knappt klä på mig, orkar inte titta mig i speglen, det kommer ändå inte vara mig själv jag ser, jag vill inte mera, kan jag inte få kliva av här ?

Om Gud nu finns, varför gör han så här mot mig ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback