Kom lördag..

Onsdag kväll.
Jag kan inte sova, dundertrött men det verkar som jag har blivit för trött, kroppen kommer inte till ro liksom.
Hur går det ihop?

En annars så bra dag, lunch på stan med min fina Emma, alltid lika trevligt och mysigt att umgås!
Var ner en vända på stan igen med älsk lite senare för att införskaffa dom sista kläderna som vi behöver till vår skrutt, så nu är det en full garderob som står redo! Massor med kläder, nu får vi bara hoppas att det passar!
Har tagit kort på allt vi köpt men inte lagt in än, så visar det en annan dag :)
Vi har så mkt fint som bara står o väntar på att få användas. Kom nu.

Annars så traskar vintern på, har nästan glömt bort att det är jul snart, det finns ju lite andra saker o ägna tankarna åt!!
Hoppas i alla fall på en kall vit julafton, då blir det mer på riktigt, det får gärna snöa lite lätt bara för att få den där riktigt härliga julkänslan! Åh, mysigt.

Dagarna tickar på dom med och snart är det helg, som jag har längtat, denna vecka har gått väldigt sakta bara för det! Men på lördag så smäller det, åh vad mysigt vi ska ha!! Kommer bli en tokbra helg, känner det på mig, fira världens bästa pappa, umgås familj och släkt, bo bra o skämma bort oss med hotellfrukost, vi behöver komma bort lite från vardagen och detta är ett perfekt tillfälle för det också! Helgos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback