Julafton..

Igår var det julafton igen, det kändes som igår det var jul o vi fira den hemma hos oss på Örtagatan!!
Denna gång var det dags för Bålsa och hemma hos min morbror o kusiner, hur mysigt som helst och en jätttrevlig kväll!! Julmat och massa gottis till, skratt och mkt gos med Saga, det var klappöppning och Saga fick ju hur mkt som helst, verkligen bortskämd på den fronten..

Jag fick film, pengar och presentkort och en kokbok, Saga fick massor med kläder, babylarm, presentkort på blöjor, kommer nog räcka ett helt år, nappar och en ball klocka, bilder kommer upp senare :)
Johan och Helen hade verkligen köpt hur mkt som helst till Saga, verkligen bortskämt våran lilla skrutt unge, fick hur mkt som helst, mkt fint!

Det kändes absolut inte som jul igår, det fanns ingen stämning för jul men vi hade en trevlig kväll ändå, de var mysigt och mkt kärlek! Att vi kom iväg till slut var bra, annars hade jag ångrat mig..
Det var en fin kväll, ruskigt väder men mysigt, när vi kom hem landa vi i soffan o kika film och hade familjegos.

En toppenbra dag och kväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback