2010..2011..

Ett nytt år står o väntar. Ett fint år! Nya upplevelser och minnen kommer skapas.
Nya händelser som kommer skapa vårat liv, nya kapitel kommer skrivas och gamla kommer avslutas.
Åh, jag ser fram emot 2011 ganska så mycket, det är mycket som hänt detta år som jag vill lägga bakom mig, jag vill börja på nytt, nu har jag en familj att skriva nya händelser med!
Det finns människor jag vuxit ifrån, människor som kommit mig närmare och människor som jag hoppas ska komma mig närmare, jag hoppas på nya möjligheter och jag hoppas på ett fint år med dessa människor.

Så nu ska jag hoppa in i duschen, fixa mig och sätta på mig snygga kläder, ganska så mkt har försvunnit från magen så nu kan jag ha allt det gamla igen, får tom igen jackan!! :)
Sen kommer våra föräldrar hit o min mormor, vi ska fira in det nya året tillsammans och 3 rätters står på menyn.
Det kommer bli en bra start på det nya året det känner jag på, inget kan gå fel när jag har Fredrik o Saga vid min sida, jag älskar er så otroligt jävla mkt!! ♥

GOTT NYTT ÅR MINA VÄNNER !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback