2010..

Sista torsdagen detta år..
Så vad har detta år bjudit på då?

Jo allt man kan önska sig och lite till;

*Tog tjänstledigt från jobbet, blandade känslor, saknar det en aning.
*Jag har börjat plugga till undersköterska, inte klar än o kommer ta upp plugget i höst igen.
*I april så fick jag ett plus på stickan och vart överlycklig. I december skulle vi få en skruttplutt. <3
*Vi har även firat många fina födelsedagar och speciellt min pappas den 12/12 då han vart 60.
*Jag o älsk tog vårt pick och pack o drog till Ullared i sommras, en underbart mysig resa och våran första riktiga semester tillsammans.
*Under året har vi bytt bil ca 3 gånger, folk blir inte ens förvånade längre, haha!
*Min mage började växa, ultraljudet gjordes och flera BM besök vart inbokade.
*Årets kubbkväll gick av stapeln och vi hade många fina mysiga grillkvällar hemma hos mamma o pappa.

Många fina minnen har jag fått från detta år!
Fina mysiga underbara upplevelser med underbara människor vid min sida.

Och det bästa och största av allt detta år är såklart att december kom o att vår lilla Saga tittade ut.
Kan jag ens förklara kärleken till henne i ord? Nej det går fan inte. Men lycka får stå för det.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback