Fångarna på fortet..

Jag kommer ihåg att man alltid satt bänkad framför tvn varje gång Fångarna på Fortet visades på tv.
När man var liten var liksom vissa program veckans höjdpunkt, det var alltid lika spännande med alla olika uppdrag, gåtorna, lejonen som släpptes lösa när dom skulle plocka guldpengar, grindar som stängdes och dörrar som låstes. Man var liksom en av dom som tävlade, man satt på helspänn och hejade hårt!

Man tyckte alltid synd om dom som vart inlåsta när dom inte hörde sina medspelare "kom ut, kom ut" och dvärgen som alltid eskotera bort dom till "fängelset" som straff och fick sitta och vänta på att laget skulle släppa ut en.

Jag kommer sitta bänkad igen den 23e Januari när nya färska, spännande avsnitt börjar igen på 4an.
Jag hoppas det håller samma standard som när man var liten, vill inte ha nån besvikelse och jag hoppas på bra och roliga lag, jag är laddad.

Jag har bokat in tiden, har du? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback