En regnig tisdag.

Pustar ut i soffan med en stor skål med supergoda vindruvor..
En riktigt supermysig dag med världens bästa mamma, hon hade bokat in oss på en salong hos en supertrevlig kille som skulle fixa våra bryn, plockning o färgning, mammas vart tokbra o mina vart en aning mörka men jag kanske är ovan :) Får ge det några dagar men hoppas det inte ser för jävligt ut men jag är nöjd med formen..

Sen vart det en sväng till Gränby o kika lite, hitta en supersnygg klänning som jag slog till på och vi kom även hem med en varsin snygg klocka, hade kunnat shoppas loss ännu mera.
Tack bästa mamma, mera sånahär mysdagar behövs!!

Drog hem och träffa Suzanne, det var verkligen inte igår, supermysig, det vart stan och god mat, skratt och massor med prat, vi gör det för sällan och jag saknar det verkligen, saknar oss! Mera dejtar :)

En regning men supermysig dag.

Imorn ska bilen in IGEN, 7e gången på 8 månader, det går bra nu, skitbil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback