Vart tar tiden vägen?

Idag har det pluggats, har fått iväg uppdrag 4, näst sista och det känns helt okej, önskar väl att jag kunde läsa på lite mera, men jag fick iväg det nu, det har stått still några dagar, det har vart ett stort kapitel och över 100 sidor men till slut så vart det äntligen klart!
Ett uppdrag kvar och sen mitt första prov och sen lär väl första kursen vara klar, spännande.
Det känns bra och skönt.

Ikväll blir det jobb, hoppas på en lagom lugn kväll och bra folk som jobbar (: Då blir det alltid extra kul

Och snart är april slut, jag förstår inte vart dagarna tar vägen? Veckorna, åren?
Det går galet fort, det får gärna stanna upp lite när sommaren kommer, det får gärna vara sommar året ut
Maj månad har iofs ganska mkt o bjuda på så inte mig emot men vissa veckor bara försvinner, det känns läskigt och allt jag vill göra hinns inte med

En dag i taget, det löser det mesta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback