Vad ska man säga

Här sitter jag.
En ny måndag, en ny dag, en ny vecka.
Vaknade såklart 7 imorse, som alltid, varje dag, jämt. Det suger.

Jag känner mig inte alls friskelin ännu, ömma och täppta öron, snorig näsa och mensvärk
Det är mysigt med förkylning, mysigt o vara tjej, allt på en o samma gång, det är lika bra o må skit en vända istället för att det ska komma o gå lite här o där.

Fick tillbaka mitt andra uppdrag idag från skolan, VG jag är nöjd och glad, peppad inför nästa uppdrag men jag orkar inte läsa, inte idag, inte just nu! Kanske senare, kanske ikväll, mitt 3e uppdrag ska vara inlämnat denna vecka iallafall, kanske hinner med det 4e också, jag hoppas på det.

Idag får vi hämta bilen, en hel helt utan bil och tomt kylskåp, nja det är väl inte toppen och som pricken över i:et så måste jag hämta bilen, det suger ju ganska rejält, det är inte lång o gå, det är inte speciellt jobbigt men jag mår som ett fislik och vill helst inte gå utanför dessa trygga dörrar... Inte idag, inte just nu
Men jag antar att det är bara o göra det, den körs ju inte hem o parkerar utavsig själv!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback