Förkyld och plugg

Jag har blivit förkyld, apdrygt men antar att det bara är att acceptera
Känner mig slut, ful och allmänt hängig, orkar inte laga mat, fast jag borde, har iofs diskat och vikt tvätt, så lite duktigt har jag allt varit, har pluggat i ca 3 timmar, hjärnan är för tillfället död
Min räddning var chokladen som låg o väntade på mig när jag vart klar, jag mutar mig själv, det funkar okej

Motivationen fanns inte alls imorse o nu är första uppdraget inlämnat, det heter så, Uppdrag, låter jättestort och jätteviktigt o jag känner mig nöjd o jag hoppas det blir godkänt
Första frågan var, vilket betyg strävar du efter.. Det var nog den svåraste frågan också
En dusch på detta o bli en ny människa vore nått, hoppas det hjälper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback