En blandad kompott

Jag har ont i magen, mår illa och är trött.
Menskropp fast utan mensen, varför ska kroppen bestämma allt?
Vakna pigg o glad kl 8, som jag alltid gör nu förtiden, varför då, undrar jag, hur kommer det sig?
Kl 8? Vad ska jag göra uppe då?

Eftersom kroppen inte mår bra så fick det bli en promenad, det är inte vår ute idag, lite sådär lagom kyligt men går man så svettas man, kan det inte bara va lagom nångång.

Tankar och funderingar om framtiden, jag vill så mycket så allt kör ihop sig, jag vet inte i vilken ordning jag ska göra allt, jag antar att ordningen kommer lösa sig allt eftersom men just nu känns allt som en stor röra av kaos i skallen bara...
Kaos blandat med förhoppning och glädje, och en smula rädsla

Jag hoppas ordningen löser sig, för jag vill sågärna allting o gärna på en o samma gång
Inte mig emot men det ska ju klicka i livet också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback