Alice i Underlandet

Det var en riktigt mysfilm, en såndär man bara måste se, den hade varit grym i 3D.
Jag gilla den, o att få gå med dom bästa tjejorna gjorde det hela mkt mysigare

Idag är det vår igen, väldigt växlande väder, jag blir en aning less, vågar inte hoppas på vår riktigt än, har även gjort massa ärenden på stan, tex banken, kommer in o det är nr 182 o jag får nr 213, sådär lagom kul och ca 40 min senare så är det min tur o då höll jag liksom på o missa mitt nr, hur kommer det sig?
Fifan om jag hade gjort det, får tacka den trevliga gubben som skrek HALLÅ i ca 145874 decibell.

Pengarna på konton och en aning chockad över saldot, sådär mkt pengar har aldrig funnits på mitt konto på en o samma dag, har betalat alla räkningar, då menar jag alla, alla avbetalningar o allt, så nu ligger det på noll, det känns hur skönt som helst o bli av med alla avbetalningar som bara växer ju längre tid det går, det känns underbart skönt!

Ikväll blir det fredagsmys på hög nivå, väldigt hög nivå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback