Ett fyllo på vår gata ..

Måste bara berätta om en sak som hände i natt, ja ni läste rätt .

Jag vaknar o hör en kille, man, gubbe, stå ute och gapa o skrika som fan, hans ordförråd var inte det största och innehöll mest ord som man kanske inte använder så mkt i vardagen, helt plötsligt börja han banka o rycka i porten, och det va ju inte en gång, sen vart han förbannad när dörren inte gick upp och då helt plötsligt börja han hota den, jaa herregud, hur full var inte han på en skala ?
Stackars lille gubbe, jaa han fortsätter då gapa om att han ska "döda den" och "du ska få din jä*el" och storgapar "dig ska jag få tag på" först tror jag att det är ett stort bråk mellan kanske 2 st men hör bara en röst, o han ger sig aldrig, så jag ringer Polisen, men eftersom polisen i vårt avlånga land inte är sååå jätte snabba så han ju han ge sig av ! Det kom en bil, dom sökte runt huset men då hade han ju redan stuckit med orden på repeat typ 1000 "jag kommer tillbaka, du ska få" är det dörren han snackar med tro ?

Haha ja herregud, kul o höra men fyfan va störande man vill gärna sova när kl slår halv 1 !
Undra om han kommer inatt igen, haha tur att portarna är låsta under nätterna ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback