Panik, tårar och oro !

Det finns dagar där livet får en annan vändning, allt vänds upp och ner, tiden stannar och man tror inte sina ögon, man undrar mest varför ? varför jag ? Varför ska detta hända mig ?
Tiden står still tills man får nån halvdant svar till varför, tiden rullar på segare än vanligt när man tänker på allt . När man vill att tiden ska gå neej då står sekunderna, minuterna, timmarna, dom står liksom still !
Klockan rör sig inte ens, tårarna gömmer sig där bakom men vet inte riktigt om dom ska våga sig fram, ska ju inte ta ut nått i förväg ..
Men till slut så kommer dom, dom som gömde sig, dom forsar nu ner längst mina kinder, rullar ner på hakan och försvinner spårlöst på mitt linne, endast en liten våtpöl gör sig påmind om det som engång var en liten tår från mitt ömma öga .
Tårarna vill inte sluta men jag vill sluta grina, jag orkar inte mera och det är väl knappt nått o grina över ?
Men paniken stiger och oron gör sig mer påmind ..

Varför ska detta hända mig ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback