Mysgos.

Leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedig !!

Så underbart skönt, fast vakna 8 o det va inte lika skönt, suck !
Drog mig ner till Coop o handla inför torsdag, taco mys och tårta , gottgott, fyller ju som sagt år då ;)
Skönt o handla när det inte är så mkt folk, när affären precis har öppnat, strosa runt i sin egen takt, skönt, kommer ner till Coop och ut kommer älsk som varken ser eller hör men när han till slut ser mig så skiner han upp som en sol, det gjorde min dag, att han vart så glad o se mig ! Gosigt .
Kommer hem med all handling o upptäcker då att jag glömt hälften, jaa så blir det när man inte skriver nota.

Håller på o tvättar, borde väl ta en promenad men orkar inte, orkar inte gå ut men faan, skärp dig !
Jaja kanske sen ! ?
Underbara höstdag , kanske ta med kameran o strutta ut en stund.

Ikväll blir det över till Kim o Lena, kolla på bebben, ååh kommer bli gos, kommer göra min längtan större ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback