Ljus i mörkret ?

Idag har det vart en kanomysdag med bästa mamma, ätit gott och bara pratat, pratat om precis allt mellan himmel o jord, det har känts så himla skönt o en bit på väg , det känns skönt !
Gosgos. Helt slut på energi och tömd på tårar men på ett sätt känns det ändå helt okej inte hopplöst, igår var allt hopplöst och verkligen botten, klart jag tänker mycket på allt o inget, det kommer jag göra länge, kommer vara arg o lessen också men det kommer gå över !
Nästa vecka kommer jag få svar på mina frågor, kanske inte alla men kommer en bit på väg, hoppas jag .


Klicka hem väskan idag, så nu blir det en till i samlingen, och även den tillhörande plånboken :)
Kommer bli supersnyggt. Jag är nöjd och jag är värd det .

Nu ska jag krypa ner brevid älsklingen o kolla arge snickaren och sen oskyldigt dömd .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback