Läker tiden alla sår ?

En tung dag, ni får stå ut , jag orkar inte höra av mig eller svara i telefon . Vill bara gå under och dö !
Nått har slitits ifrån mig, nått har försvunnit, det känns tomt, sorgligt och lessamt !

Idag ska jag över till mamma o gosa, vi ska äta lunch ,  och bara va, en annan sak som är skönt är att alla människor som vet, alla man har runt omkring som förstår, det är guld värt att ni stöttar och ger mig hopp igen, att ni ger mig värme och snälla ord, ni skänker mig tröst och ni ger en ljusare bild av framtiden ..

Jag har tur som har Marlie och Malin som ger oss tid, som ger oss alla ord som gör dagen lättare, som vet att det kommer bli bättre, som tröstar över fina ord, som bara vet att det kommer bli bra !
Som säger att, gör det som känns rätt, ta den tid som behövs !! Man kan inte mer än tycka om er så himla mycket, från djupet av hjärtat.
Det värmer, jag vet att det kommer bli bättre men just nu vill jag bara grina och ligga hemma osnygg i soffan, inte bry mig och ta den tid som behvös . Att ni finns bakom mig o stöttar gör att jag kan komma tillbaka fortare

Att jag har två underbara föräldrar som stöttar, som ställer upp i vått o torrt, som kommer när jag behöver, som ställer in allt för min skull, som säger nej till allt annat för att jag ska må bra ! Älskar er .
Min underbara sambo som bara finns för mig, som säger alla dom fina orden som jag ska bli stark av, hans trygga famn att krypa upp i, han som förstår av kroppsspråk och tårar, han som bara kan älska mig så oändligt .

Jag älskar er !
Hade jag inte haft dessa underbara människor just nu, hade jag nog verkligen, på riktigt gått under !
Tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback