Kaos .

Det är kaos, kaos i skallen, kaos i alla tankar, allt går kors i tvärs, ingenting kommer överrens med nått .
Allt kör ihop sig och ingenting funkar som det ska .
Vissa dagar kan man må sämst utan att ha en förklaring, ingen anledning till nånting! Det är så jobbigt att va lessen utan o veta varför, man kan inte berätta för nån hur man känner o mår och man förstår minst själv . Det är jobbigt och drygt, orken tar slut och ögonen svider .

Dom där känslorna utan anledning som kommer o förstör, tankarna utan svar och kaoset som inte borde finnas. Hur blir man av med allt ? Kan man sova bort det ? Jobba bort det ?
Jag vet varken ut eller in, är jag hemma går jag ner mig o tänker för mycket , jobbar jag så energin ur mig , hur fan ska man då veta ? Man tar åt sig av allt, man orkar ingenting, kanske inte ger upp men kroppen vill mest bara va, vill inte bli störd, man ser sig själv som en annan människa, kanske inte känner igen sin egen spegelbild .


Det är inte lätt, det är kaos .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback