Energin som försvann .

Hejsan

Oj va mkt det hänt sen sist, eller kanske inte !
Neej men jobb jobb o jobb och som vanligt är krafterna slut , det är inte okej , så nu ska jag äta o sova .
Jaa men vadå jag är trött, supertrött.

Igår var det 50års kalas, morbror Uffe, mkt trevligt, god mat och en rolig kväll, vart en tidig kväll, jobba idag och som vanligt trött, lite svårt o fokusera på bilkörningen hem men vi kom hem oskadda, läskigt o köra när man känner att ögonen inte vill alls .
Men en trevlig 50årsfest, mkt folk, skratt och mer därtill !

Kvällens skönaste ;

"Jag fatta inte ett dugg av vad han sa, så jag skrattade bara "
haha jaa så kan man också göra ..

Ja o nästa vecka ?
Jobb
FYLLER ÅR, gos.
Uppsala
Kan bli en skön vecka hoppas jag på .

Neej magen skriker, maaaaaat .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback